Hemska drömmar

Tjenne!

För några dagar sen kollade jag in gamla inlägg från förra sommaren,
tycker det kan vara roligt ibland.
Tänkte hur kunde jag vara uppe så länge alltid. Men nu då? Jag tror det
är en dålig sommarvana från min sida att vända på dygnet.
Jag gör liksom inget om dagarna. Och då blir jag heller inte trött när jag
ska sova. Istället sover jag lätt till 1-2 nästa dag. Jag hatar det.
Det är klart det är skönt, men skönare är att komma upp vid 10 och göra
något. Tog tag i saken och smsade natte innan. Hennes föräldrar är
borta i 5 veckor så jag tror jag flyttar in? Haha nice, ja o alice :D !

Vill sova nu men kommer inte gå. Drömmer massa skit också. Det jag
drömde inatt vill jag ente berätta, hahaha skämmigt och jag äcklas.
Innan det drömde jag att det var studenten. När jag kom till skolan hade
jag en vanlig vit långärmad tshirt med hål i, glansiga svarta byxor och
svarta nike skor.
Hade inte hämtat ut min mössa sen innan, så gjorde det. Den var förliten
och fel modell, den var som en polismössa, fick inte ens den på huvudet.
Ringde hem o fråga om mamma i alla fall kunde komma med ett par
vita skor, men det kunde hon inte för hon hade mkt att göra med festen.
Så fick ta bussen hem och skita i betygsutdelning och allt det där. Tog
på mig vita skor och skulle ta bussen tillbaka men kom på att jag inte
skulle hinna, så fråga om mamma kunde köra men det kunde hon inte
så jag missa utspringet, NICE :D
Började gråta och sa att det va fan därför jag gått i skolan, för att va med
på studenten. Fy fan, det var hemskt !

Nä, nu måste jag sova, hörs imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback