What a night

Tjenne !

Vilka dagar det har varit nu på senaste! Haft sjukt kul hela tiden. Har varit ff
hemma hos Anna o Kattis så där har vi ju varit lite. Igår va vi först på stranden,
men efter ett tag kändes det som inte solen tog mer så jag, Ida o Gasse stack
till väla. Alla tre fyndade så de va nice. Sen helt plötsligt kom vi på att vi skulle
till balders (ett uteställe i brunnby) så det fick bli snabba puckar.

Missa bussen och sånt men när jag väl va hemma gjorde jag vid mig på en
kvart, tog på högsta klackarna och blandade en pina colada och begav mig till
höganäs där förfesten va i full gång, kan man väl säga, haha! Va där 10 min sen
gick vi till bussen och åkte till brunnby skola och satte oss. Hade ändå roligt där
måste jag säga! Sen gick killarna till balders, vi ville komma lite senare. Men efter
ett tag ringer de och säger att de inte kom in för det va 22. Efter lite om och men
ringde vi taxi som kom o hämta oss. Åkte hem till A o K igen och där blev det ferre.
En rolig sådan där kalorier brändes. Bev så varm att bikinin fick komma fram.

Jag sov där. Fy fan vad det såg ut när vi vaknade imorse. Skit överallt. Kom hem
12.20. 12.35 va jag påväg till stranden för att steka. Fick panik på flugorna som
sätter sig på en hela tiden. Men jag tror det är som anna säger, att vi är så bruna
så de tror att vi är bajs. Varför skulle de annars sätta sig på just oss hela tiden?
De har ju hela stranden! Hatar kryp och hatar fåglar.

Om ett tag, förhoppningsvis, ska ni få se några bilder sen igår.

Ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback