Klänning + skor från asos

Har varit inne och kollat rundor lite på asos för att hitta en klänning
jag sparat bild på förut. Hittade den och blev glad ! Så här ser den ut..

 

Nice va? Hade velat ha den på studenten. Vem har sagt att man behöver vara vit?
Jag vill ente det. Rosa är hur coolt som helst. Till vit mössa och rosa text på skylten.
Men jag vet att Louise också vill ha det exakt så, så jag kan möjligtvis ställa upp och
vara blå. Eller jätteorange.

Visade klänningen för mamma, hon bara "Ja den va jättefin! Bra också att det är
blommor där fram.. för nu om du inte tycker att du har några bröst fyller det ju
upp lite i alla fall.."
Ja men absolut, den blir ju kanonbra utan bröst, tack mamma :D !

Den finns i alla fall i vit också. Den är fin, men lite brud över den tycker jag nog..
Kanske den när man springer ut o den rosa på kvällen? Eller.. jag vill ju inte vara vit.



Och fast jag bestämmer mig för att inte kolla på skor, kunde jag såklart inte låta bli.
Och det blev som jag trodde. Blev kär vid första ögonkastet..



Även dessa är några av de jag fastnade jag lite extra för..
(Klicka på bilderna för att få de större)


Tror inte att någon har missat att skor är det bästa jag vet? Jag går nästan
alltid i klackar nuförtiden, förutom när jag verkligen inte orkar. Har till och med
ställt krav på att om jag ska träffa en kille, måste jag kunna ha mina högsta
platå och han ska ändå vara längre. Annars är det adjö.. ! Tyvärr.

Jag gillar de flesta modeller av skor, men något jag verkligen inte klarar av
är mellanklack (ska det va så ska det).
Denna fiffiga konstruktion förstår jag inte mig heller riktigt på faktiskt..



Varför liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback