Riktigt seg !

Min plan om att sova superlänge gick inte så bra. Mamma väckte mig
och sa hejdå tidigt, vet inte vad klockan var. Hon o pappa åkte ju till sthlm.
Somnade sen om och vaknade halv 12 kanske. Är fortfarande trött !
Har bara sovit 7 timmar inatt vilket är för lite för mig denna årstiden.
Det är fint väder idag också men känner verkligen inte för att sola. Kanske
om jag hade åkt till gröningen, men tror ingen pallar. Och det är inte lönt
heller. Jag måste packa lite, städa mitt bombnedslag till rum, gå ut med
Maja och sen kommer Lousie o hennes pappa o hämtar mig kl 18.
Låter kanske som jag har gott om tid, men det där med rummet kommer
ta lång tid kan jag lova.
Ska ta en liten vilostund, så att säga, på soffan nu.
Skriver lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback