En svettig dag !

Idag svettades jag och Idha på stranden i viken några timmar.
Låg på mage o solade 20 min, max, och nu har jag en vit rosett
på ryggen, nice ! När vi började bli hungriga tog vi bussen till
höganäs där vi hämta pizza och gick ner på stranden och träffa
Ida o co. Trevligt. När jag skulle hem gick det ingen passande
buss så Olle hämtade mig på moppen. Asså det va år sen jag
åkte sån moppe. Det var nog när vi va 14 och alla som fyllde år
tidigt på året hade fått.

Och igår då? Skulle berätta om det !
Kl 7 kom hela gänget hem till Ida där hon fick presenterna (väska
och armband som vi lagt ihop till), det blev mat och dricka och allt
där till. Efter ett par timmar tog alla bussen till stan och där skilldes
vi åt. Vissa drog till wallmans, andra inte. Jag och Idha höll ihop
hela kvällen. Anna hänkade på oss i början också. Blev lite hampan,
men det va jättetråkigt, sen gick vi rundor lite. Hade något att göra
hela tiden och det var roligt. Gick liksom inte bara och väntade ut
tiden. Tråkigaste på hela kvällen va hampis, sry..... haha!
Halv 3 möttes nästan alla upp igen och vi tog bussen hem, åt och
somnade som en stock. Det va kvällen och hade hur nice som helst.

Imorgon blir det sol och bad igen, måste bli neger. Kan nog bli det för
ronny sa idag att Idha va gyllenbrun och jag va svartbrun. Bra eller dåligt?
Gyllenbrun är ju bra, men svartbrun? Hahah!

Vet att det blivit dåligt med bilder och sådär i bloggen nu..  Men har
nästan inga nya bilder. Men ska försöka få tag i några från igår och
så fort jag hittar en bra kamera till bra pris ska jag köpa mig det, för
dom jag har suger och palla mobilen alltid?

Här har ni i alla fall en från Ann-Louises födelsedagsfest, dagen efter jag
kom hem från grek. Känner knappt igen mig själv? Fick kolla ordentligt.


Kommentarer
Postat av: än

haha, ja cardinal va kul iaf, maha

2008-07-27 @ 23:43:59
Postat av: än 2

va du där igår ditt nött?

Postat av: än

klaaart

2008-07-31 @ 19:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback