Då va det klart !

Nu är allt klart, alla papper skrivna och så. Känns som en lättnad så att
säga. Ingen kan ringa och "buda över", det står en såldstämpel över huset
på internet och skylten vid vägen där det stod "till salu" är nu borta. Huset
är vårt helt enkelt. Trodde ni inte, haaaa ? ;) Inte jag heller för den delen.


Mamman i familjen till de som bor där nu är hon som för nån månad sen
visade min klass rundor på stadsteatern. Skittrevlig ! Och det gick inte
att sluta skratta åt hennes man.
Det känns bra att det är så "ordentliga" människor som bott där. Huset
är ju inget äckligt skit. Det bästa av allt - 10 meter till busshållsplatsen !

Senaste datumet vi ska flytta in är 1 november. Men säljer vi vårt eget
hus inom en vecka kan vi ju flytta då också, men första november är det
absolut senaste.

Jag och Olle ska bo i källaren. Men det ligger i suterängplan så vi har
stora fönster och egen ingång och utanför kommer vi ha en fin uteplats.
Och såklart har vi eget badrum i två delar kan man väl säga, så blir vars
ett. Kommer bli superbra tror jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback