Älskar fransar

Jag har länge kollat på en väska på åhlens med fransar,
men har inte köpt den för att jag har tyckt remmen varit för
kort. Men igår såg jag en tjej som hade den och så hade
hon knäppt på en längre, så jag tänkte att det kan ju jag
också göra.
Så imorse åkte jag med mamma och pappa till ängelholm
och köpte den. Och vet ni? När jag öppna den låg det en
lång rem där i.. smart ju!
När vi gick där i stan kom jag att tänka på att jag inte har
något att ha på mig på fredag o lördag, då Louise har
sina fester. Hitta en jättefin klänning på MQ. Och när jag
bestämt mig för att köpa den får jag syn på en till. Sen
kunde jag inte bestämma mig för vilken jag ville ha, så
jag fick en av pappa o köpte den andra själv. Blev glad,
för nu har jag en till fredag och en till lördag. Perfa !

Ni vet det huset jag prata om i Ramlösa. Pappa ringde till
mäklaren och sa att vi inte ville ha det. Han vill inte bo på
den sidan av stan.. Och ja, det är ju han som bestämmer,
så snart ska vi iväg och kolla på ett jättefint i Hittarp.
Det är ju ganska mkt dyrare än i Ramlösa, men om det
inte är för många som är med och budar ska det nog lösa
sig. Men ska jag vara ärlig känner jag på mig att det inte
kommer bli detta heller. Varför skulle det liksom? Vi har
letat hus nu i snart 1 och ett halvt år och inte hittat något.

Nu måste jag plocka undan lite på mitt rum. Ska kunna ta
hem en mäklare när som.. Och det skulle inte gå nu som
det ser ut..
Så, hörs sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback