Söndag och sol

Så mkt gladare man blir bara solen lyser lite! Jag somnade vid 4 igår, så jag hade nog kunnat sova hur länge som helst idag, men jag gick upp vid 11 och åkte iväg till stallet och red ut. Mamma och pappa hängde med och gick med mig, med hundarna. Så skönt att galoppera riktigt snabbt på en grusväg man inte ser slutet på.

När jag kom hem la jag mig i badet och värmde mig ett tag. Sitter fortfarande med handuken om mig i sängen nu. Vet inte om jag ska till väla. Kan inte bestämma mig. Måste sola också... Har börjat bli vit igen och få finnar, då är det dags.

Gud vad jag längtar efter shorts och solglasögon. Det är bara för att det är sol, haha. Dock är det bara januari så får ju vänta i alla fall 3 månader till, men det går väl snabbt. Tänk tillbaka 3 månader.. Oktober/november ungefär. Det var inte längesen ändå. Sen kan jag väl meddela att det är 129 dagar kvar till sommarlovet.

Nu ska jag klä på mig och se om mamma kan köra mig till väla, ha det :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback