Sjuk

Vaknade nyss av att jag inte kunde andas. Skulle gå upp men kan inte röra mig. Såhär förkyld har jag nog inte varit på flera år. Det är som förkylningen som jag haft sen i juli har brutit ut ordentligt.

Jaja, igår var jag på topshop. Eftersom det inte finns här i närheten känns det som rena paradiset när man kommer in där. Sjukt fina skor. Även om jag skulle vilja vara där varje dag, skulle jag dött om den butiken kom till Hbg. Precis som Zara och Monki. Eller jag gillar inte kläderna på Zara så mkt, men ändå. Kul om alla kom i de kläderna nu?

På tal om kläder skulle jag köpa nya jeans igår. Asså är det fel på jeansen nuförtiden eller på mig? INGA passade. Det enda som var bra är att jag kan ha storlek 36 i byxor nu istället för 38, om jag köper tex på H&M. Men inga sitter snyggt. Såg tjock ut i alla. Och varför har Spirit slutat mer Replay? Tackar man! Hata mig själv efter igår, he-he.

Nu ska jag fortsätta spendera "min turdag" (stod i nån tidning jag läste) i sängen. Trevligt va?
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback