Så ska det vara!

ANNA says:

pallar ej skolan imorgon, redan skoltrött

hej anna says:

haha skojar du, jg vill skjuta mig själv

ANNA says:

a fan bud på det!

funderar på att hoppa av asså

kommer få mina betyg sen på studenten, vad ska jag med de till. kommer inte få något jobb på de

hej anna says:

hahah nä

eller va

ANNA says:

jag menar

skitsamma om jag går ut haha. kommer inte visa mitt papper för någon!

jag längtar tills jag är 23

ska festa som ett as

sen när jag tröttnar på det ska jag skaffa mig en snygg kille som gillar mig lika mkt som jag gillar honom och så ska vi flytta ihop

hej anna says:

23 ja, ska va asssnygg och ha en assnygg kille

hahah

lätt

ANNA says:

ja och bara fina kläder och högklackade skor

vi ska gå på stan varje lördag och resa mycket

och varje morgon ska vi äta frukost ute på stan

och så ska han ha ett jobb så att han är borta vissa helger

och då ska jag bjuda hem massa tjejkompisar och dricka vin och snacka

sen gå till tempel och dansa till kl 5

hej anna says:

haha ja EXAKT

image296























Kommentarer
Postat av: anna2

du och jag om 5 år,

taget!

2008-01-07 @ 21:55:57
Postat av: ANNA

hej anna

Yes ;)som jag ska leva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback