"Nästan sprillans nytt..!"

Hej, hallå dagboken. ;)

Är på ovanligt bra humör för att ha gått i skolan till 4 idag plus att jag brände mig på plattången. Började blöda i pannan, hahaha.
Hade först skapande verksamhet, sen projektarbete. Har en aning om vad jag vill göra.. ska bara kolla runt med lite folk och så först innan jag gör en projektplan. Därefter åkte jag ner till stan och åt med Natasha. Sen expo. Vet inte om jag gillar det eller inte.. Men det är ganska fritt och det är bra. Det är i alla fall kul nu med detta arbetet som jag gör med Idha.
"Nästan sprillans nytt!!!"
Efter expon kom det jag fasar för, från lektionens slut tills veckan efter när jag har det igen, foto. Mina bilder suger och jag fattar nada på kameran. Men idag framkalla vi bara lite, så lungt!

Sen vill jag skriva att jag tycker det är så fegt av personer att man ska vara så macho av sig, men i själva verket är de små kycklingar innanför skalet. Syftar på killar just här. Va dig själv hela tiden, jag lovar, allt blir lättare och folk missförstår inte på samma sätt då.
Skulle kunna skriva hur mkt som helst, men nej.. Jag gör det när jag känner för det mer, annars blir det bara fel.
image304

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback