Mitt i natten

Vem är ens vaken vid denna tiden? Och här sitter jag i skolan.
Till de som undrar vad jag gör här så himla tidigt varje dag.. Pappa börjar jobba kl 8 på lasarettet, så han lämnar mig i skolan först. Är här ca kvart i varje dag. Om jag skulle tagit bussen hade jag fått gå upp 40 minuter tidigare, och då hade jag även kommit försent. Men det är ändå skönt att sitta här lite innan vi börjar och platta håret o så om man inte hinner det hemma eftersom jag alltid går upp 15 min innan vi ska köra. Och den tiden lägger jag ner på att leta kläder och borsta tänderna.

Idag ska jag och Natteee antragligen och träna på sats, är taggad. Speciellt efter igår! Ska ta i tills jag får blodsmak i munnen!

Jaja, nu ska jag sova en kvart, ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback