Jag och Zlatan <3

Idag tog mitt batteri på mobilen slut för första gången, har den alltid fullt laddad annars. Att man kan känna sig så handikappad utan den? Hur gjorde man förr liksom?

På idrotten idag blev det träning för hela året. Palla att min vita tröja nästan blev genomskinlig? HAHA! Vi hade multimedia också vilket var kul. Älskar när man får jobba fritt. Det bästa var mina och Idhas mejl till varandra under lektionen.

Efter skolan begav jag mig till söder..... he-he.. Var tvungen att köpa en sak, men ska vänta lite. Är fattig just nu. 
 
Jag har börjat fundera lite och så.. och mina föräldrar går med på det.. kommer dock inte säga vad än, för då kommer det inte bli av. Men jag hoppas, hoppas, hoppas!

Ska kolla några avsnitt på djurpolisen nu, ha det!

PS. Jag ska gifta mig med Zlatan. Ha, haa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback