In my heart

Nu är djurpolisen slut och jag har skrivit klart min svenska, så nu kan jag sova.
I sista avsnittet ikväll av djurpolisen räddade de sånna bengalkatter. Lätt att jag ska ha en sån nån gång asså, en liten mini-leopard. Haha.

Sen kan jag väl erkänna att jag har blivit ett Britney-fan. Hahaha! Sanning. Lyssnar alltid på hennes album. Så det är
Britney och Rihanna in my heart tillsammans med djurpolisen.  ♥
Rihanna har konsert på hovet i Sthlm den 12
mars, vill skitgärna dit!


HAHAHAHAHAHA!
Djurpolisen, Britney Spears och Rihanna.

Fin kombo i mitt hjärta :)  !



Men skitsamma, haha.
Jag bryr mig inte :).



Imorgon är det fest?

Kommentarer
Postat av: louises

men nee? det är 130 idag? väl
när slutar vi?!JUST DET hha, 131 för dig, du slutar en dag efter :D

Postat av: louises

meh! ÄH. nu måste ju jag också räkna, men datorn räknade för mig ju!

2008-01-25 @ 08:01:34
URL: http://lundberglouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback