Helt slut efter heldag

Ska skriva lite snabbt innan jag ska sova.
 
Igår somnade jag vid 2 ungefär. Vaknade hela tiden och kollade va klockan var osv. rädd för att jag försovit mig. Sen drömde jag att jag åkte till mässan, men på vägen dit träffade jag två andra personer som inte får nämnas, haha, på knutpunkten. Och helt plötsligt fick jag panik för att jag hade glömt min tröja jag skulle ha på mig och så hade jag glömt mina p-piller. Vaknade helt nervös och kollade på klockan igen. Så ja, sov nästan inte alls inatt.

Gick upp vid halv 7 typ. Fixade det sista sen körde mamma mig till ih där vi började bygga vår monter. Tiden gick ändå snabbt, men var sjukt hungrig. Det enda jag åt var en 3dje del av en macka jag fick av Evelina. Klockan 4 var det en föreläsning. Jag var så trött så jag ramlade i trappan, verkligen ramlade. Vad ska man göra liksom när det inte är någon man känner där? Resa sig upp snabbt och hoppas att ingen såg? Det är ju det värsta man kan göra!

Klockan 5 hämtade Eves mamma oss och så åkte vi hem till henne. Medans hon duschade la jag mig i hennes säng och somnade. Sov ett tag, skönaste på länge, hahha. Sen blev vi skjutsade till wallmans. Det vi trodde var förrätten var huvudrätten. Snålaste jag varit med om. Hämta flera tallrikar så var lungan. Sen spiller Eve ut såsen över hela.. ja, överallt. Det luktar fortfarande spya i min näsa.

När prisutdelning o så varit kom mamma o hämta mig, Eve, Amandra, Ann-Louise och Viktor, dog i bilen hem. "Ann-Louise tycker det är svårt att åka skridskor baklänges." HAHAHA!

Äntligen hemma! Och efter lite talk with you kan jag sova :)

Kolla fina mässa
HÄR! Gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback