Guld till Lasse Lindh

Kan inte sova, så låg och kollade igenom de första inläggen jag skrev i bloggen. När jag och Eve var i Sthlm. Läste mer o mer och tillslut kom jag till det jag skrev i våras. Tempel o cardinal, kvällen innan studenterna åkte till costa. Ängelhoms studentbal. Fy fasen vilken kväll det var ändå? Steakhouse hahhaha! Vilket flyt man hade då.

Sen kom jag till den dagen som har varit en av mina.. ja.. lyckligaste. Sant :)! Och då kom jag även att tänka på denna låten. Alltså, ingen kan nog förstå hur mkt jag älskar den. Så mkt jag tänker på. Jag har både storbölat och gapskrattat till den. Hela våren. Början av sommaren. Den bästa och den sämsta tiden i mitt liv.



Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag lyssnar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback