En väldigt nice kväll!

Denna kvällen satt fint. Sånt man behöver ibland.
Jag åkte in till stan vid 8 och träffade först Idha och Hannah. Satt med de på mezo ungefär en kvart, sen gick jag och mötte Natasha. Kul att se henne igen och det var skönt att prata!
Vi gick och satte oss på bagatelle och åt och snackade i över 3 timmar. Skulle kunna leva på bagatelles pastasallad, sjukt god!
Sen gick vi till knutpunkten där jag skulle ta min buss. Som tur var träffade jag Isabel där, hatar att åka buss själv. Kul att snacka med henne också. Men nu är jag hemma. Ska strax krypa ner under mitt duntäcke och sova. Hade tänkt att jag skulle rida imorgon, får se vad jag känner för och vad det är för väder.




God natt!

Kommentarer
Postat av: louises

HAHA anna ditt kött. det där är ashley tisdale!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback