Don't worry

När jag var 12 år fick jag ett marsvin som jag döpte till Morgan. Idag var första gången jag tog upp honom från hans bur under trappan på flera år, den stackaren. Satte honom på golvet i köket och gav honom en morot, hahaha, då kommer Alice framspringades och snor den sen äter hon upp hela. Min lilla chihuahua?!
Istället gav jag honom sallad. På två sekunder är min andra hund framme och äter upp det. Då går Morgan fram till Alices matskål och börjar äta hundmat. Fina djur jag har :)!

Annars idag... Gick upp halv 8. Mamma körde mig till skolan som skulle börja 8.10, men när jag kommer dit är läraren sjuk! Och det var hon igår med men ingen berättar något?! Jag varnar er för filborna, alla 92or!
Visst, ok om lektionen varit en timme sen hade vi annat direkt efter, men de vet hur jävla dåligt vårt schema är! Kan ju berätta att nästa lektion började kl 1. Tack och hej sa jag och åkte hem.

När jag skulle till skolan gick mina stövlar sönder i dragkedjan. Satt säkert 10 min och försökte knäppa de. Så när jag kom hem igen kunde jag inte ta av de, för då skulle jag inte kunna ha de sen igen. Så jag fick ha de på mig när jag gick o la mig. Bryr mig inte, var helt klar sen ju, perfa. Vid halv 1-tiden blev jag skjutsad till skolan igen för sista lektionen. Fittfilbornaskolan.

Imorgon är det i alla fall mässa på ih. Sen wallmans på kvällen, så kommer inte vara hemma på hela dagen. Kommer vara sjukt trött eftersom jag inte kommer kunna sova inatt. Sovit nästan hela dagen ju.

Annars så kan jag erkänna att min blogg är den tråkigaste ever, hahah. Som sagt, min bluetooth är sönder så jag kan inte lägga över några bilder eller så. Men
denna låten kan ni lyssna på, den ska vi spela hela dan imorgon ;). Den går tyvärr inte att lägga in i bloggen, men ja, klicka på länken bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback