What a night !

Lyckad kväll igår måste jag säga!

På morgonen lämnade pappa mig hemma hos Idha, sen gick vi till isbanan för att vi skulle åka skrillor på idrotten. Minns inte att jag var så dålig? Ramlade när jag skulle visa hur en sån skridskoåkare åker med händerna på ryggen. Hade 3 timmars håla sen, så jag och Malin åkte och solade. Det fanns inga speciella lampor i det solariumet jag hade till ansiktet så jag brände mig som fan. Idag gör det riktigt ont. Sola ändå bara 20 min, brukar ta 25. Så sola aldrig i rum 6 på sunlux på drottninggatan.

Sen gick vi i stan och efter det skola igen i en timme ungefär. Sen åkte jag hem och duschade lite o så, bokade bord på tivve. Åkte sen till Louise där vi gjorde vid oss, sen stan och tivoli. Satt och åt och drack i några timmar, haha, men tiden gick fort tyckte jag!
När klockan var 11 fixade vi stämpel och sen kom allt folk. Brukar tycka det är roligast i rnb, men inte igår. De hade inga bra låtar där. Men schlager var bättre än nånsin;) haha! Speciellt kul när jag fick sitta på den långa killens axlar. Lova han var över 2.10. Såg hela hbg genom fönstret :).

Åkte hem halv 3 typ. Trevlig bussresa? Först kastas det kebab på golvet, sen spydde en tjej över det så det luktade skit. Efter det skulle alla gissa vad det var hon hade ätit till kvällsmat. Inte nog med det, det var allsång till bleeding love från Halalid till Domsten. Kan ju säga att det var lagom skönt att komma hem och lägga sig i sängen.

Sov till kl 2 idag. Brukar inte kunna sova så länge när jag festat dagen innan, men det var skönt. Om jag inte är allt för trött ikväll ska jag hem till Pierre på fest med Natacha o co. De ska ut sen men det orkar jag nog inte. Om jag har tivvestämplen kvar så kanske, haha. Har gjort av med 2000 på 10 dagar och jag vet inte ens vad jag har köpt? Ska skaffa jobb så snart jag kan och bor lite mer lämpligt.

Nu ska jag vila lite, gå ut en sväng med Ali, och städa på mitt rum. Ha det !




Det var så jag skulle åka i går på isbanan när jag ramlade.
Skulle bara visa hur de svängde..
Kan inte se det, hahhaha!

Kommentarer
Postat av: annnnnnnna

hahahahahahahha sitter här o gapskrattar åt de klippet - jag dör hahaha

2008-02-10 @ 18:02:30
Postat av: ANNA

hahaha !!

Postat av: ANNA

speciellt när alla ramlar och den sista vinner, hahahha

2008-02-10 @ 19:35:48
URL: http://annaliindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback