Tips till min SPCA-vän

När statistiken i bloggen höjs, uppdaterar man automatiskt mer, utan att kanske tänka på det. Det blir roligare att bloggar när människor visar intresse för det man skriver. Kanske inte i mitt fall, jag skriver mest interna saker och vad jag sysslar med, men folk håller sig kvar ändå konstigt nog.

Eftersom jag är så trött alltid och har tappat aptiten helt osv. har jag fått ett träningsschema.
Jag tänkte att jag skulle skriva här vad jag ska göra varje dag så kan andra också göra det, för jag vet att många vill träna, men pallar inte ta sig till något gym. Det jag ska göra kan verka enkelt, eller ja, det är enkelt. Men eftersom jag börjar på noll och är så pass svag passar det mig!
I alla fall, idag var det konditionsträning.

Gå snabbt 10 min.
Gå lugnt 2 min.
Jogga lugnt 5 min.
Gå lugnt 2 min.
Jogga lugnt 5 min.


Nu sitter jag och väntar på Idha-Frida. Om jag inte är för feg ska jag färga håret... 
 
Ha det!

Kommentarer
Postat av: spca

asså har du fått schema på att du ska göra de, eller hittar du på VAD du ska göra själv?

2008-02-19 @ 19:00:02
Postat av: mrs wernick

fått det, hallåååå?

2008-02-21 @ 12:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback