Systrar i jeans

Kolla just på Systrar i jeans. Jag älskade den boken för några år sen, visste inte att den fanns på film bara. Men den gick i alla fall på 3an. Kommer ihåg allt från den, även fast det säkert var 5-6 år sen jag läste den. Oh som jag grät i slutet när den enas kompis dog i cancer. Fortfarande tårar i ögonen, ser ingenting. Vet inte vad som har gjort mig så känslig för just filmer på senaste tiden? Skit i det !

Fortfarande ångest för mitt hår, vet verkligen inte hur jag vill ha det. Har färgat det tre gånger nu, men vill färga det igen asså. Jag vill inte ha blont, men inte heller så mörkt som jag har nu. Mår illa idag också när jag kollar mig i speglen, fast jag har tvättat det fyra gånger så att "fruktlukten" skulle försvinna. Trodde inte man kunde spy för sin hårfärg, men tydligen.

Vet inte heller vad som händer med statistiken. Besöksrekord idag, ökar bara hela tiden. Vet inte om jag ska sluta skriva helt eller uppdatera mer? Jag började ju skriva till mig själv eller vad man ska säga, jag är inte ute efter att min blogg ska bli läst. Men det är såklart kul. Därför jag inte skriver så roliga saker, om något är roligt är det interna skämt. Men läs ni, haha!

Ska snart försöka sova, vet att det inte kommer gå eftersom jag sov både en halvtimme i skolan och två-tre timmar när jag kom hem. Hörs imorgon, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback