Sjukt sjuk

HAJHAJ!

Så sjuk jag var idag i skolan. Sjukt, he-he. Nej men kom dit vid 11 ungefär och fixade lite. Lyssnade på Rihanna och softade. Slutade halv 2, sen åkte jag ner i stan och lämnade tillbaka en tröja och köpte en annan sak. Skulle ju sola också, men det är inte bra om man har feber och så. Ska göra det när jag mår bättre, förhoppningsvis imorgon. Känns som torsdag idag faktiskt.

Jag minns nästan inte senast jag åkte buss, men detta var i alla fall första gången jag inte somnade på vägen hem, fast jag inte satt o snacka med någon. Det är nog bara för att jag fick sova längre imorse. Är inte ens trött nu, bara fryser och är riktigt förkyld. Snyter mig var 30 sek. Ibland oftare.

Ska lägga lägga mig och gosa med ali och kolla på tv nu, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback