Roligaste på länge

Asså jag skrattar så att jag gråter just nu! Erik, min bror har ett biljardbord, det är hans liv. Han har köpt en ny kö som han typ har fodral till och allt. Han är skiträdd om den. Så igår så skruvade min andra bror av överdelen på hans kö och satte på en annan, söndrig utan knopp. Hahaha ni skulle sett hans min när han såg det. Han börja nästan gråta! "Vem har tagit sönder min KÖÖÖ?! Skratta inte, det är inte kuuuuul!" Åh dör. Han tror fortfarnde vi har tagit sönder den. Ringde till pappa o böla!
Han har slutat prata med oss nu. Skitledsen, hahaha! Han kan önska sig en ny i julklapp!

Kommentarer
Postat av: anniiss

asså hahah lägg av, ni har väl berättat för honom nu?

2008-02-17 @ 22:15:02
Postat av: annis 2

ja mamma sa det när hon kom hem, hon ska alltid avslöja! erik bara "trodde ni jag skulle gå på det?!" och sen gick han upp på sitt rum hahaha

2008-02-17 @ 22:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback