My name is Janette

På 18 timmar har jag hunnit vara blondin, brunett och tocke. Jag har gillat alla tre, men som blond kände jag mig väldigt grå och tråkig, som brunett va det ok, men det var ingen speciell färg. Nu har jag fått mitt efterlängtade röda hår som jag har tjatat om i flera månader. Jag kan tänka mig att det tar lång tid att vänja sig och folk jag träffar kommer tycka det är fult. Men jag skiter i det, så länge man själv gillar det ser man cool ut. (Anna, du kan kalla mig Janette).

Ikväll kommer Natasha hit. Jag ska fixa lite på mitt rum så det blir fint. Sätta in en skål med apelsiner för att matcha mitt hår. Ska även baka en morotskaka så att allt passar ordentligt. För det är så jag ser ut, haha. Men jag gillar det ändå. Ska kanske göra det lite mörkar om nån vecka, får se. Äe, nu ska jag ta bort allt som är rosa eller lila på mitt rum, det skär sig.

Kommentarer
Postat av: ansii

omyhgood de måste bah ja fåh se!

2008-02-20 @ 16:07:24
Postat av: mrs wernick

jao, ikväll :)

2008-02-21 @ 12:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback