En bra torsdag!

image318ooooh, vill ha denna väskan. Ska nog beställa, nice hela våren och sommaren!

Har varit mysig dag idag. Först skola till 11, sen möte och lite annat. Efter det åkte jag, Anna och Johanna och solade, riktigt skönt, men bev svettig som aldrig förr, haha! Sen träffade jag Natasha så gick vi i stan nån timme eller så innan vi träffa Josse och gick o satte oss på bagatelle och åt pastasallad ♥ . Satt där några timmar och snackade. Kom nästan precis hem.

Imorgon ska vi åka skridskor vig halv 9, sen 3 timmars håla. Tror jag ska sola då igen så jag blir brun till helgen. Ska ut någon av dagarna i thiink. Hoppas på lördag!

Men nu ska jag kolla på tv och ta det lugnt! Ha deee, hajdåe.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback