Alla hjärtansdag

Hemskaste natten på länge inatt. Den tiden jag sov drömde jag mardrömmar om rosor. Annars vaknade först vid 3 av att jag hostade så att det gjorde ont. Hade sjukt ont i halsen också. Fick ta nån medicin, sen somnade jag om efter ett tag. Vaknade igen vid 6 av att jag hade så ont i magen så att jag börja gråta. Eller inte magen kanske, satt högt upp så det gjorde ont i hela bröstet och ut i ryggraden. Skulle egentligen tagit bussen halv 7, men det var omöjligt, kunde inte stå alls. Det var antagligen magkatarr eftersom jag inte är van av att stressa på ett sånt sätt som jag gjorde igår. Hade feber också.
Mamma fick köra mig till nic för att rosorna var tvugna att hämtas, vi körde med de till skolan sen och lastade av. Var egentligen meningen att jag skulle åka med hem igen, men det var så mkt att göra så fick stanna kvar. Hade till o med joggingställ på mig, det har jag aldrig haft i skolan förrut. Men det var riktigt skönt. Inte ens bh, hahah.
Var inte klar, men gick vid 12 för jag mådde som jag gjorde, eller ja, gör. Hade hela spid kvar, men hoppas det löste sig!
Nu ska jag bädda ner mig och äta halstabletter! 
Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har !

Och tack för rosorna alla :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback