18 februari

Jaha, idag är det så mycket som den 18 februari.

Det är 11 grader i solen, trevligt kan man ju tycka. Det var liksom inte det för ett år sen. Hela det sportlovet va det sjukt mkt snö. Men jag gillar mer sol än snö asså. Speciellt vid denna tiden. Men det var ändå något speciellt förra året. Då var det mysigt!

Aja, skit i det. 18 februari ja, vet inte vad jag ska göra idag. Antingen ska jag till stan senare och träffa Natasha, ganska lämpligt denna dag och jag ska berätta för henne varför. Om jag inte ska det så ska jag kolla på film och så med gänetgänet. Nu när jag sa det kom jag o tänka på en dröm jag hade inatt, haha, sjuk.
Att vi skulle in på tivoli och att vakterna följde efter oss till hälsan för att kolla om vi hade stämpel. Äh, har fått det där på huvudet!

Pappa gav mig pencilin igår eftersom jag varit sjuk så länge, men jag vill inte börja med det än. Jag vill ha mysiga kvällar där vi ska sitta och dricka lite vin osv. och känna sig vuxen, hahha. Jag sa att jag skulle ta, men gömde de i sängen :).

Ska nog ta en powerwalk i solen om ett tag, skriver antagligen mer sen!


Och så tänkte jag lägga in en låt, dagen till ära.
Men den hade ingen embed-adress, så klicka
HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback