Mitt år blev som planerat!

Har kollat tillbaka lite i bloggen..
Lite läskigt detta? Från januari!


Mitt 2008 enligt ELLE!

Arbete / Ekonomi
Det blir en intressant start på 2008. Du råkar ut för en händelse som helt förändrar ditt sätt att se på arbetet. Du kommer att mogna under året och det hjälper dig att hitta rätt i karriären. När det gäller ekonomin ska du vara försiktig med alla former av investeringar i april, augusti och november.

(Minns inte så mkt av just detta från början av året, men investeringarna i april, augusti och november har varit extensions i april o nov och magaluf i augusti)


Kärlek / Relationer

Du har förändrats under 2007 och är nu en mycket tryggare människa. Din nya självsäkerhet gör dig väldigt attraktiv och du kan räkna med en hel del inviter under början av året. Tyvärr är du inte upplagd för en flirt. Du vill ha en permanent relation, men det får vänta till i slutet på året.

(Detta är väl det som stämde bäst. Jag blev en mkt tryggare människa och fick ett par "inviter" haha! Blev dock lite sommarflirtar, men det ledde inte till något mer. Jag fick som sagt vänta tills slutet på året, haha!)


Hälsa / Skönhet

2008 ser ut att bli ett träningsår. Du lyckas äntligen förverkliga några av dina nyårslöften.

(Jag tränade flitigt under mars, april och maj)


Resor
Om du planerar att resa bort under året ska du satsa på mars. Då kommer du att kunna vara ledig utan att känna dåligt samvete för jobbet.

(Det blev ingen resa i mars, dock i juni och augusti, perfekta resor!)


Boende
Det blir ett intressant år där du mycket väl kan flytta både en och två gånger.

(Flyttade en gång!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback