13 biblar - 13 år..

Hej mina vänner !

Idag är det förta dagen på jättelänge som jag verkligen får sova ut. När det har varit
fint väder har jag gått upp halv 10 för att sticka till stranden. Sen har det alltid blivit
sent på kvällarna. Det blev ganska sent igår med, men imorse fick jag sova länge.
Jag gick precis upp.

Igår va jag, Idha och Anna hos Ann-Louise. Drack vin och åt ost och kex.
 Alla vi snacka med sa att vi trodde vi va vuxna osv, men det är ju gott !
Sen kom massa olika folk. Bytte ut varandra. Nu förtiden går det liksom inte att vara
själva, men sure, det va trevligt.Lådsade att ann-louise hade amputerat bort en halv
arm, såg riktigt verkligt ut med bandage o sånt, men ingen sa något. Skitkul i alla fall!

När folket hade gått gick vi in i sängen och satte på Bert. Hittade inte Karlsson på
taket, men Bert är en favvo så ingen klagade på det.
"Mormor, jag är 13 år! 13 år ! Jag ska ha party, partaj, med brudar o hångel!"
eller
"Har någon av er en hundring?"
"Går det bra med ett äpple?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback