Tidig dag

Hejhej! Sorry att jag inte skrev igårkväll men direkt efter bion åkte jag
hem till Ann-Louise. När jag sen kom hem och skulle skriva kröp en big
big big spindel fram i min säng. Fick väcka pappa men han hitta inte den.
I 20 min stod jag brevid o grät, sen kände jag inte för att skriva.

Jag tycker spindlar är jätteäckliga, men jag blev nog mest rädd för jag hade
en sån "dröm" för några dagar sen. Vet inte om jag skrev om den här?
Va i alla fall att jag såg en skitstor spindel i syne, sen hoppa jag upp ur sängen,
riste täcket o drog av lakanet o sånt, men ändå fanns den inte där.

Idag väckte alice mig halv 10 med att pussa mig i hela ansiktet. Visst, det är
gulligt, men blir ändå lite irriterad. Va så trött. Mamma skulle till morfar så jag
hängde med. Först åkte vi till finess för att köpa birka, därefter till sjukan och
efter det hem till honom.

Nu är vi hemma igen och ska sova lite. Ligger i sängen med Alice som vanligt
och kliar i mina ögon. Ögondropparna hjälper inte längre. Mös lite med
morfars hund också innan, kanske därför det kliar så mkt nu. Bryr mig inte.
 
Just det - håret! Det gick bra att ta ut men hon fick stå och kamma tovor
i en timme. Fasen vad ont det gjorde. Nu känner jag mig skallig, men min
gamla hederliga knut mitt på huvudet är tillbaka. Det är jag.
Och bion va självklart bra! Älskar den och det gjorde Loi också!



Och ja, det är 29 familjer intresserade av vårt hus,
budgivningen är redan i full gång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback