Paris nya hårförlängning

Läste innan idag att Paris Hilton kommit med en ny extensionsteknik.
Eller ja, teknik o teknik.. löshåret sitter ett diadem, så det blir lite mer
som en peruk tror jag. Inget man går och har så varje dag, men kul för
oss med kort hår någon partykväll! Det finns ännu bara i usa, men jag
hoppas att det kommer hit, annars kommer man säkert kunna beställa.
Jag gillar Paris!

(Klicka på den lilla bilden så blir den större)

Jag är vanligtvis väldigt känslig när det gäller hårförlängningar.
Jag tycker att ska man ha ska det vara ordentligt gjort hos en bra frisör.
Men detta är lite skitsamma, man kan ta av och på det hur man vill
och det är mest som en rolig grej bara för en kväll eller så. Kanske ett
alternativ till balen, men då ska man göra något snyggt av det så det inte
ser så fejk ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback