Jag vet vad jag vill!

Goddagens!

Första dagen i skolan avklarad, det märks att man inte är van för
jag är så sjukt trött nu! Och mina naglar har blivit så långa att det
är jobbigt att skriva här.. men jag ska väl försöka skriva ett inlägg
nu sen får jag väl fila ner dom lite. Även fast de börjar bli lite äckliga
nu eftersom de är så långa gillar jag de och det kommer kännas
konstigt om de inte finns där. Skriver liksom med naglarna nu och
inte fingrarna.

Idag på svenskan skulle vi börja fundera på hur man har utvecklats
det senaste året. Vissa har ju inte alls men jag har faktiskt riktigt mkt.
Jag märker stor skillnad på mig själv. Bla. på mitt humör.
För bara några månader sen gick det inte en dag i skolan utan att jag
grät, för ingenting. Nu mår jag mkt bättre.
Mitt självförtroende är också mkt bättre. Jag vågar tro mer på mig själv
och det måste man om man ska komma någonstans idag, men
framförallt har de två resorna jag gjort i sommar stärkt mig riktigt mycket.

Att ta eget ansvar och klara sig helt själv under en hel vecka kan bygga
upp en ordentligt. Och jag är riktigt glad för det. Jag vill resa hela tiden.
Jag vill se hela världen. Vill ha varit i alla världens länder.
Idag bytte jag även till kursen turism i skolan, för ja, jag vet vad jag vill
här i livet.. och det är inte att sitta i skolbänken i kalla sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback