Högtalare

Idag måste jag till väla ! Det är nog fler som tänker samma sak..
Söndag och tråkigt väder = väla.
Ska lämna ett par högtalare som jag köpte till ipoden när jag skulle till grek,
men de är sprängda. De kom inte ens till användning eftersom jag glömde
ipoden hos Louise. Haha, typ det värsta som kunde hända! Hade laddat upp
med bra musik och hållt på med den hur länge som helst. Men yes, hade nån
grekisk mtv på tvn på vårt rum så det löste sig ändå.
Men den har använts ganska bra en gång, på skolavslutningen. Först hemma
hos Loi sen i danmark. Blev succé;) Så att säga!

Det enda bra med dom är att det är bra ljud. Annars bara dåliga saker.
Man måste tex byta batteri jätteofta annars funkar inte basen. Så här ser
dom ut och kommer från Philips:

Snart är sommaren slut och man annvänder inte högtalare
på samma sätt som innan. Men hade jag haft stranden
framför mig hade jag nog satsat på en sån här:

Inte lika bra ljud kanske, men man slipper batteri hit och dit.
Den fungerar genom ipodens/modilens batteri och den tåler
sand och allt sånt. Finns i blå också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback