Hejsan hoppsan

Snacka om svårt att somna igår. Va skiträdd.
Det mest läskiga är att jag alltid stänger locket på en "låda" jag har på
mitt rum, men på morgonen är den öppen. Och inatt vaknade jag av att
någon satte sig på sängkanten. Vågade inte titta men va jättetydligt.
Inte alls inbillning och jag vet att det inte va en dröm.

Skit i det nu, får njuta av att det är dag och ljust.
Har varit o hämtat busskort nu och så va vi o handla på city gross.
Ikväll har vi visning på huset igen. De som budar ville komma en gång
till och så va det 3 eller 4 nya som va intresserade. Men jag tror mamma
o pappa vill skriva papper på onsdag så då är det bara att börja packa.

Och en annan sak, gå in
HÄR och rösta på Johan Krafman, ok?
Mix megapols artistjakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback