Välkomna till MQ 15 maj!

Borde skriva oftare för annars blir det så mkt att berätta på samma gång. Men ja, får väl berätta lite kort ändå!
Eller nej, orkar ente :D ! hahaha!

Men är du tjej? Har du MQ-klubbkort?
Då är du välkommen till MQ-väla den 15 maj kl 20.00-22.00!
Där ska hållas modevisning, finnas olika erbjudanden och bjudas på champagne osv. Jättetrevligt kommer det att bli!

Jag och Ida ska vara modeller och kommer sätta upp själva modevisningen.
Vi ska vara 6 tjejer som ska gå, så tänkte att vi frågar vars två kompisar. Och det blev såklart Lållis o Natteblatte. De jag tror kommer tycka det är roligast av alla jag känner :D! Kommer bli så nice!
Jag och Ida har redan paxat vars en klänning vi ska ha på oss. Kommer bli sminkade och sådär av body shop ! Längtar som fan! Hahaha!

Skriver mer imorgon, tror jag.
Haaa deeeeet!!

Åh, vet ni?
Var och tränade FÖRE jobb igår?
Vem har varit det förut??!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback