Solig lördag

Håll i er nu - Idag vaknade jag halv 8 helt klarvaken och GICK UPP!
De ni!
Men så skönt det var! "Hela lägenheten för mig själv.." Hahahahaa!

Yesyes.. Igår va det i alla fall sista dagen på praktiken = sista dagen med längtan efter att klockan ska bli 12 och att gå till norra hamnen och se Annas nylle väntande utanför espresso house. Hahaha! Sorgligt!
Vill vara kvar på MQ, sjukt mkt. Hade så kul där!
Köpte en jacka där igår. Men vet inte om jag ångrar mig, ska kanske lämna den igen och köpa en annan från odd molly eller den jeansjackan från miss sixty. Får se.

Vid 3 kom Louise upp till mig och sen drog vi ut på stan en sväng. Chillade lite åh så;) Haha! Hon skulle festa, jag pallade inte. Testade lite kläder sen hem och kolla lite på tv sen somnade jag.
Men ikväll blire fest för hela slanten. På fredag med. Längtar!

Nu ska jag och mamma iväg till morfar på sjukhuset... Han blev inlaggd i förgår, jobbigt tycker jag faktiskt. Brukar inte "bry mig" så mkt om sånt, men denna gången är jag faktiskt ledsen!

Jaja, skriver mer när vi kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback