Konke ha de !

Det va ju ENTE lungt igår!
Åkte hem till Louise vid 6 typ. Käkade och sådär. Sen kom lite folk och vi började dricka lite smått. Dock hann nog Louise med 3-4 groggar? Hahaha!
Vid 9-tiden gick vi till bussen. Då var det ljust ute, jättehärligt! Satt på 2an enda upp till tågaborg så det var skönt att vi slapp byta buss osv. Kom i alla fall till festen. Fortsatte dricka lite och efter någon timme blev dansgolvet vårt. Gud, längesen jag dansade så mkt och galet, haha!
Halv 2 gick jag och Lållis o la oss i sängen och snackade och så. Både skrattade och grät, men det var skönt. Sånt man hållt inne länge som är bra att berätta även om den andra kanske inte kommer ihåg det idag! Vaknade vid 5 av att pappa ringde och frågade var jag var, han skulle ju hämta mig. Hahahaha, orkar ente! Sa att ja slaggis där!

Från jag kom hem vid 11 tills nu för ett litet tag sen har jag legat ute i solen. Den bränner riktigt! Och man blir glad av det!

"Konke ha de !"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback