Helgen!

Är på världens bästa humör. Känns som jag ska börja gråta så glad jag är, hahah!
Lyssnar på låten nedanför och dansar rundor :D !

Ska berätta om helgen nu mina vänner!!

Fredagen började med praktik. Vid 12 kom Lållis till MQ och hämtade mig och vi gick till norra hamnen och mötte upp Anna. Sen stack L igen! Skulle fixa lite saker. Vi käkade sen tillbaka till MQ. Jag och Andrea döpte skyltdockorna och de sa att alla kläder jag rörde vid blev till guld, skitkul att höra det. Att allt jag sätter på dockorna säljs på direkten!

Slutade klockan 3. Då åkte jag ut till Laröd för att gå på första husvisningen. Skitfint hus, ska börja buda i veckan. Sen ner till huset vid Halalid typ. Det var inte så fint, bara utsikten, men skit i det. Skulle inte trivas där ändå.

 

Åkte hem, käkade och bytte om. Sen bussen till stan och träffade Natasha. Vi gick till tioli för att utnyttja vip-biljetterna jag fått på MQ till deras "stammisfest". Gick in och tog stämpel, käkade och drack lite, allt gratis. Sen hämtade Pierre oss vid 9 och körde med oss till mcdonalds på Stattena. Kom in där i linnen och högklackat och alla glodde. Men var på topphumör så skit samma :D ! Sen ut i bilen igen. Jag o Natte satte oss i baksätet för att vi skulle och hämta upp Johan på Elineberg. Satte på värsta 90-tals skivan. Körde snabbt genom stan med Nsync på högsta volymen, sjöng oss hesa och dansade i bilen. Bästa på hela kvällen, dog! Skulle kunna åka så i flera timmar, kände frihet, ni vet ;) ! Bästa känslan som finns enligt mig!
10 i 11 kom vi tillbaka till tivoli, sprang förbi kön och in eftersom vi hade stämpel. Så skönt! Skannade bara där till 1, det blev lagom eftersom vi varit där så tidigt. Skönt att komma hem i tid!

Igår då, lördag, vaknade jag tidigt. Tog med mig Alice in till stan och träffade Louise. Vi chillade litedär, gick och kollade och sådär. Jag fick köpt min outfit till indian/cowboyfesten den 3e. Jag ska va pocahontas;) Haha, nej men jag ska i alla fall vara indian.
Åkte hem och lämnade Alice, sen in till väla. Träffade min babe, hahahah! Fått upp ögonen och jag är skitglad för det! Åkte hem igen efter någon timme eller så. Skulle egentligen på fest, men var dödstrött. Kunde knappt hålla ögonen öppna! Så stannade hemma, var bara jag och mamma så det var skönt. Käkade lite och drack vin. Kolla på körslaget, sjukt dåligt måste jag säga!!

Idag sov jag ganska länge, sen gick jag ut på altanen och la mig i en solstol med Alice. Mysigt! Låg där och solade några timmar, sen in och kollade på nått avsnitt andra avenyn och nu är jag här.
Blev långt, men kul om ni orkade läsa, hahah! ;)

HA DE NICE!

Kommentarer
Postat av: louise

ska du flytta? ;p

Postat av: ANNA

hela familjen ska :P

2008-04-15 @ 19:11:27
URL: http://annaliindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback