Ha en bra fredag!

Jag vaknade försent, så även om jag skulle vilja till skolan
skulle jag inte hinna det eftersom vi bara har en lektion på fredagar.

Har typ inte sovit inatt. Jag vet jag är jättetöntig när det gäller sånt,
men igår på insider handlade det om hästar som såldes som friska
när de var sjuka, jag vet inte riktigt. Bryr mig inte riktigt om det,
i alla fall, så skulle de avliva en häst och så sköt de den i huvudet
så att den flög åt sidan och dog och sparkade med alla benen
upp o ner. Jag vet att det går till så, men grät som en idiot i typ
en timme. Haha, orkar ente mig själv.

Nu ligger jag i sängen med datorn och lyssnar på Lasse Lindh,
det är något speciellt med honom måste jag säga. När jag hör en låt
reser sig håret på mina armar. Vet inte varför, för så jevla bra är han inte..

Har i alla fall varit uppe en snabbis o tvättat håret. Om två timmar ungefär
ska jag sticka in och träna. Efter det ska jag till glassbaren och lära mig kassan.
Kommer äta upp deras vita chokladglass, ente bra.

Vad ska ni göra idag?

Ikväll ska ja o Lållis till tempel på nöjesnytts fest. Ska bli kul tycker jag!
Bara att jag inte har en enda aning om vad jag ska ha på mig.
Jag vet bara att jag ska ha mina nya platåskor!

Nu ska jag sova lite till och vänta på att mitt hår ska torka.
Ha så kul på idrotten alla som ska dit :) !

Haaa deeet!


Kommentarer
Postat av: sara

skola :(

2008-04-25 @ 08:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback