Disco på praktiken

Bara en vecka kvar på praktiken, känns sjukt. 3 veckor lät ju svinlänge!
Och jag vill ENTE sluta. Vill ENTE tillbaka till skolan. Det enda jag saknar där är fikan efter en kvart. Gillar alla jag jobbar med så mkt.. åååååhh! Hade disco idag haha! Klädde på skyltdockor och så va det typ inga kunder. Och då kom värsta partylåten hahhaha. Alla börja veva! Skitkul va det!

Jaja, den efterlängtade lunchen tog jag och Anna på espressohouse. Satt ute men solbrillorna. Så nice! Och efter praktiken tränade vi också.
Asså när jag är med Anna skratta jag som fan hela hela tiden, för hon är den enda som också kan alla andra avenyn avsnitten utantill och alla repliker, haha! När vi går på löpbandet får jag hoppa av det för jag kan inte ens stå upp hahahha!

Imorgon är det praktik till 12. Lunch med Anna, Natte och kanske Louise.Sen praktik igen till 3. Då ska jag direkt till en husvisning i Laröd. Efter det är det en annan husvisning på strandvägen. Typ nedanför tinkarpsbacken vid fria. Sen hem en snabbis och göra vid mig, sen tivve kl 7.
Fick 2 vipbiljetter idag på jobbet som jag hade tänkt utnyttja. Gratis inträde, mat, dricka och så. Redit nice kan jag lova!

Men nu ska jag sova gott. Haaaa deeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback