Malmö

Ja, det blev som sagt Malmö idag. Köpte en del saker. På monki kostade alla rea-varor 40 kronor och alla blev helt crazy. Men så är det väl, fattig som man är. Men butikerna i allmänhet svek. Zara var värst. Somnade i bilen på vägen hem, blev sjukt trött av att gå där. Men jag sov ju bara 4 timmar inatt.

Skulle vilja ta ut mina boxningskunskaper på en viss person också. Skulle vara skönt. Riktigt skönt. Ska försöka gå till boxningen på tisdag, för jag behöver verkligen det!

Jag har sagt det många gånger, men inte hållt det - nu looovar jag!
Jag ska inte gå ut mer. 
Jag har inte ens fyllt 17. Jag är 16 år. Vad gör jag då på 18års ställen? Jag fattar att folk som är 18 stör sig, det hade jag gjort. Det verkligen lyser om en att man är 90a. Och hur kul kommer det vara när man väl är 18? Det kommer vara så himla tråkigt. Tyvärr är det tempel 18 på fredag, och det är det bästa. Men ja, jag har lovat. Vi har tummat på det. Kan tänka mig det längre fram, men inte nu de närmaste veckorna. Jag håller vad jag lovar!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback