HIF

För min egen skull borde jag säga upp min bekantskap med Maja snarast möjligt, eftersom jag dör på henne. Första roliga idag var på uppvärmningen på idrotten, hahaha. Dansade och boxades. Sen efter skolan när jag höll på att tappa min mobil i marken, skulle Maja fånga den och så studsar den ut säkert en meter och så slänger hon sig efter den, såg riktigt kul ut.
Sen blev det hif. Köpte först ståplatser, sen fick vi 2 vip platser av Majas moster. Danke. I pausen skulle Maja på toa inne i restaurangen, så öppnar hon en toalettdörr men stänger den igen för att den inte går att låsa. Då kommer en annan och frågar om hon står i kö, så Maja säger att det inte går att låsa dörren. Så öppnar hon andra den och bara, Asså det är ju många toaletter här inne. Hahaha!
I övrigt sög matchen. Egentligen gillar jag inte fotboll, men när jag väl är och kollar blir jag riktigt insatt. Först blev det 1-0 till Djuren, det var väl okej för hif skulle ändå kunna ta igen sen. Men sen filmar en idiot så de får straff! Så förbannad på sånt! 2-0. Jaja, efter några minuter får djuren värsta läget igen och var är då hifs målvakt? JO, han står skitlångt ut på planen och dagdrömmer! 3-0. Då gick vi.
Hörde efteråt att det slutade 4-1, men jag bryr mig inte.

Från en sak till en annan. Jag läste tyska från 6an till 9an och vad kan jag idag?
Jag kan säga Was macht du? och Danke.
Även Heute, men det vet jag inte vad det betyder. Är det jag som är dålig eller lärarna vi hade? Det är nog båda, men ändå - läste det i 4år. Glad att jag slipper det nu i alla fall. Och jag fick godkänt :)

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

iou komoi sin diy?

2007-09-03 @ 22:51:39
Postat av: anna

jipsu kami la finas

Postat av: petio

me me ikol1 setio, ser att du har pluggat på persiskan. duktig flicka. halv tio ses vi på persiskan imorgon. annars om du inte kan ring 0709638678. tack i förhand

2007-09-04 @ 00:09:40
Postat av: anna

hahahahahaha simi mo kaha sito

2007-09-04 @ 09:28:36
URL: http://annaliindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback