Härlig dag!

Skulle ta bussen halv 9 idag. Så kommer mamma och väcker mig 20 i 9, danke! Så det fick bli halv 10 bussen, hann med den precis. Men jag hittade inte mitt busskort, så jag fick betala, tackar. På bussen kom jag på vart jag hade lagt kortet plus mina pengar. Så de har jag inte heller med mig. Hade en lektion, sen trodde jag nästa började 11.50. Nej, den börjar kl 2, tackar ännu en gång. Hungrig som ett svin är jag också, men alla i min klass har redan ätit. Tack tack.
Har glömt pappret hemma till det vi ska göra på nästa lektion, så egentligen sitter jag här i onödan. Men jag ska fika med Evelina vid 5, så jag får väl stanna i skolan. Men jag har inga pengar för kort och allt ligger där hemma.
Så nu sitter jag bara här och vet inte vad jag ska göra. Läste just en blogg, började nästan gråta asså. Den personen borde sluta skriva, så jag slipper gråta, haha!
Underbar dag!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback