Danke!

Hann inte skriva alls igår. Var på filminspelningen hela dagen. Vi kom dit vid 9, då fick vi kläder, skor och blev tillfixade. Sen blev det till att vänta i ca 3 timmar. Sedan spelade vi in en kort scen, sedan var det cirka 4 timmars paus om inte mer? Efter det spelade vi in fortsättningen på scenen. Kom hem halv 9 igen, så en väldigt lång och dryg dag, men ändå sjukt rolig. Sista tagningen skulle bli perfekt, ingen fick skratta, le eller göra något som inte skulle vara med. Så kör några bilar ut från gården där vi var och då skulle vi skrika på de och sånt. Så hoppar en kille på den ena bilen och åker med. Hahaha, kunde vekligen inte hålla oss för skratt då. Kunde knappt stå upp! Men de tog med det! Haha, längtar tills filmen kommer ut. Februari skulle den vara klar tror jag :).
Vi in action:

  (Kommer fler här snart)

Haha, när vi skulle spela in första scenen kom en stylist fram till Maja och bara Sorry, I must do it. Och så tog hon henne i håret. Såg verkligen ut som hon skulle klippa av det, haha! Men så kleta hon i någon smet som gjorde håret fett. Luktade gott i alla fall, jag fick också. Man fattade inte vad man skulle gör aoch sånt för alla sög på engelska. Jag ska inte säga något, men ja.. De tror alla kan tyska? Danke!

Idag började vi 8.15 med idrott. Skulle ut och gå runt skolan. Lönt att man åkte in? Vi slutade i alla fall efter det. Var hemma kvart i 10 igen, skönt ändå. Är helt död, har varit det hela veckan och det blev 100 gånger värre efter igår. Jaja, ska vila nu sen ta min 3e powerwalk för idag. Lägger in fler bilder sen om de inte är för skämmiga ;).

Ha det!

Kommentarer
Postat av: maja

HAHAH! När jag och pappa skrattade åt linus idag! kan inte släppa det :P Vem fan gör sååå! Helt crazy ;)

2007-09-07 @ 19:39:47
Postat av: anna

hahahahhaha skrattar fortfarande åt det ;) haha! sen när han fråga han superkändisen om cigg, hahahha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback