Torsdag

Hade bara skapande verksamhet idag eftersom läraren i projekt och företagande var borta. Så mamma hämtade mig efter skolan vid 11, och när vi kom hem gick jag och la mig. Somnade direkt och vaknade halv 6. Visst, det är riktigt skönt att sova på dagen, men jag kommer inte kunna sova inatt.
När jag vaknade tog jag Alice och gick ut och gick. Börjar misstänka att jag är allergisk mot henne.. Sorgligt men sant. Har varit "förkyld" sen i mitten av juli och det blir bara värre när hon sover i min säng. På dagarna i skolan är det ingen fara, bara när jag är hemma. Vägrar dock lämna bort henne, går hellre med svullna ögon och rinnande näsa 10 år till.
Nu ska jag skriva om reklam, sen ska jag se Efterlyst.

Ha det!

image222

Alice 7 veckor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback