Micha troft mah

Jag hade skrivit jättemkt, så försvann allt. Orkar inte skriva om, så jag får sammanställa det såhär ;).

Idag:

1. Gick inte o la mig fråns 5, men vaknade ändå 11, helt pigg.
2. Var uppe ett tag, sen gick jag och la mig igen.
3. Gick upp vid 2 och satte mig vid tvn med Ben & Jerry.
4. Somnade.
5. Vaknade och åt middag.
6. Somnade igen med tuggummi i munnen och vaknade några timmar senare av att jag svalde det. Fick sjukt ont i magen.
7. Jag har inte gjort det viktigaste som jag skulle gjort idag. Städat och pluggat.
8. Har fixat naglarna. De är sjukt fina nu, riktigt nöjd.
9. Jag har fixat en häst till mig.
10. Kommit på en del saker, skriver om det imorgon om jag känner för det då.

Ja, dagen? Vanlig söndag typ..

Haha, rolig lista ändå!

Har även hittat en hel del snygga kläder på internet som jag vill beställa. Men får vänta tills efter jag fyllt år så jag har lite pengar att röra mig med ;).

Dessa låtarna har jag lyssnat på hela dagen:

Regina Spektor - Braille

Imogen Heap - Speeding cars

Black eyed peas - Where is the love


Nu är jag sjukt trött på alla, men kommer säkert lyssna på det hela dagen imorgon också, haha.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback