Himstro mikalo

Hejhej! 

Måndag igen.. Riktigt segt. Men går bara denna veckan också sen är det lov. Efter det går vi bara en vecka i skolan (eller är det två?) sen är det praktik. Kul att man aldrig får veta sin praktikplats?

Ska snart ut i simhallen. Efter idrott o simning o allt tycker jag att man blir äckligare i de duscharna där än om man inte duschar alls typ. Men, ja. Jag bryr mig inte. Vi har ju vår privata dusch och omklädningsrum ;)

Annars idag ska jag ner i stan och lämna tillbaka en sak på gina och köpa min nyårsklänning. Liksom, lika bra så är det gjort?

Maja och Linda har gjort en "vägg" här inne för vår bok. Där sitter den firugen o skrattar åt oss. Fint tjejeeer! BE HAPPY!

image237

Kommentarer
Postat av: Maria

ja skit kul ;) hur går de me din då? :P

Postat av: Maria

aha :) har du haft egen häst innan eller?

2007-10-22 @ 20:13:17
URL: http://w3sterd4hl.blogg.se
Postat av: LINDA

hihi, :D den är reeedigt porrig. :D

2007-10-23 @ 16:05:37
Postat av: LINDA

hihi, :D den är reeedigt porrig. :D

2007-10-23 @ 16:05:48
Postat av: anna

ja, jag gillar den;D

2007-10-23 @ 16:54:47
URL: http://annaliindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback