Hemskt

Under några veckor har jag läst denna bloggen http://colourfulmiracles.blogg.se/ . Det är en tjej som heter Liv som skrivit. Förra året, när hon var 19 år, fick hon reda på att hon hade bröstcancer. Det spred sig mer och mer och imorgon klockan 20.00 kommer hon att dö. 20 år liksom?
Jag kommer ihåg när hon i september skulle till läkaren och få besked om hur det var. Då sa han att hon skulle leva ca 1 ½ månad till. Riktigt hemskt att läsa.

"Nu är det dags att träffa en av läkarna så jag måste tyvärr sluta mitt livs sista inlägg. Lycka till i livet och kom ihåg, livet kan ändras när du minst anar det. Lev därmed varje dag som om den vore den sista, säg till alla människor som du älskar hur mycket du älskar dem."



Jag vet att kanske bloggen är fejk. För man kan inte sätta ut exakt tid. Kanske avslutar man behandlingen då? Jag vet inte. Men vem skulle orka sitta och skriva blogg så ofta om något sånt här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback