Utgång

image66Jag mådde inte så bra i skolan idag, hade visst feber och hela kittet ;). Kände verkligen inte för att gå ut idag. Men nu när jag snackat med Maja och plännat lite blev jag taggad som fasen! Jag ber till Gud att jag kommer in på cardan ikvällans. För där inne ska jag, Maja och Emily shaka.

Ska inte snacka mer om det nu, då kommer jag inte komma in. Men steakhouse kan vi ju räkna med i alla fall! That's right!

Problem med kläderna bara. Har verkligen ingenting som passar till ikväll. Får ta med lite olika så får Maja bestämma ;) Haha. Ska ta med kläder till henne också!

Vi kanske ses i dimman.

Kommentarer
Postat av: Anonym

cardan? cardenal?

2007-05-16 @ 16:55:27
Postat av: anna

ja!

2007-05-17 @ 18:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback