Torsdag

Idag kan jag inte skriva speciellt mkt eftersom jag har pekfingret inlindat i bandage efter att ha skurit mig på expon. Gör fortfarande ont. Men jag får väl berätta kort om min dag.

Hämtade Maja vid kvart över 8. Sen körde vi till skolan och hade expo. Fick MVG i betyg :). Trodde jag verkligen inte, men jag blev iaf glad!
Hade även sista mattelektionen någonsin! Sug på den hörreni;). Kändes typ som man tagit studenten när vi gick där ifrån. Igår hade vi sista naturkunskapen också, underbart!

Hur som helst, efter skolan stack vi och solade. Jag har aldrig sett mig så brun asså, haha! Men det la sig efter 10 minuter, tyvärr. Efter solningen gick vi och kollade på alla som skulle till balen. Vissa va riktigt snygga medan vissa nog hade lånas mormors modetidningar.

Vid halv 6 - 6 ungefär körde vi hem. Nice dag ändå, förutom mitt finger. Imorgon har vi en lektion (betygsnack) sen ska jag och Majisen nog till Malmö och shoppa loss!

7 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback